آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

ارگاسم چیست ؟

 

 

ارگاسم چیست ؟

تحریکات جنسی و اروتیکی سبب ساز تغییرات گسترده ای در بدن می شود. زمانی زن و مرد در اثر عمل جنسی تحریک می شوند،تپش قلب دو جنس سریعتر می شود و فشار خون افزایش می یابد.این افزایش در اندام تناسلی مردان شامل آلت می شود.که باعث افزایش اندازه آن و رسیدن به حالت نعوظ می شود.در همین زمان تنشهای عصبی هم افزایش می یابد و کل بدن را متاثر می کند.رفته رفته این تغییرات در جریان مداوم سکس و عمل جنسی به اوج خود می رسد.و سپس به ناگاه این تحریکات و

 

تنش ها فروکش می کند.این حالت را اصطلاحا ارگاسم یا اوج لذت جنسی می گویند(در زبان عامیانه حشری شدن)

در هنگام ارگاسم مرد انزال و خروج منی صورت میگیرد.این مایع در هنگام انزال از طریق آلت از بدن خارج می شود.(یا به داخل واژن منتقل می شود)

ارگاسم در مردان نسبت به زنان از زمان کمتری برخوردار است که این به خاطر شرایط بدنی و عصبی زنان است که باعث این شرایط می شود. 

برای رسیدن مردان به ارگاسم تحریکات که بروی آلت می پیوندند مثل(عمل دخول در واژن.یا تحریکاتی که به وسیله زن روی آن انجام میگیرد مثل نوازش و مکیدن)نقش به سزایی دارنند. 

 

ارگاسم در زنان:

ارگاسم در زنان از فرایند پیشیده تری نسبت به مردان برخوردار است.و به همین دلیل زمانی بیشتری می برد تا اوج لذت جنسی و ارگاسم برسد.ارگاسم در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمانی خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد(همانگونه که در بالا ذکر شد نشانه ارگاسم مردان انزال و خروج منی است)

به عقیده بعضی از محققان در زمینه مسائل جنسی زنان لذت بیشتری از یک رابطه جنسی یا سکس می برند تا مردان.البته این اثبات نشده که به چه میزان است ولی در برخی موارد لذت جنسی زن راه 9 برابر قدرت جنسی مرد دانسته اند.که این نشان از پیچیدگی این امر دارد.مردان و زنان با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. 

که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند.وباید با کسب مهارت در رسیدن به لذت جنسی به زن کمک کنند و همچنین زنان به مردان. 

در همینجا این بخث را فعلا تمام می کنیم ولی در آینده ای نزدیک با مباحث دیگری در زمینه ارگاسم ولذت جنسی شما را با این فرایند بی نظیر در بدن انسان آشنا می کنیم. شبکه آموزش ایرانیان به تجارب شما در این زمینه برای تکمیل تحقیقات خود نیازمند است. لطفا ما را از نظرات خود محروم نفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.