آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی

زمان مناسب یک رابطه جنسی چه وقتی است ؟

ساعت 5 تا 7 عصر از نظر بیولوژیک بهترین زمان برای برقراری یک رابطه جنسی در مردان است زیرا انرژی در حداکثر میزان خود است و تمامی حس‌ها بیدارند. در زنان این موضوع ارتباط نزدیکی با سیکل ماهانه آن‌ها دارد. میل جنسی در زنان دقیقا قبل از تخمک گذاری بسیار بالاست.

 

برای کسانی که می‌خواهند این روز را

محاسبه کنند، باید گفت 14 روز پس از اولین روز قاعدگی، روز تخمک گذاری است و میل جنسی کمی قبل از آن بسیار افزایش می‌یابد و مشخصه بارز آن، ترشحات بیشتر است. البته این موضوع از یک خانم تا خانم دیگر متفاوت است. برخی خانم‌ها قبل از آغاز پریود یا حتی طی دوره، میل جنسی بالایی دارند؛ در حالی که برخی دیگر دچار نشانگان نزدیک ماه می‌شوند و بعد از اتمام دوره پریود، میل جنسی آن‌ها افزایش می‌یابد اما در مورد مردان زمان مشخصی در طول ماه برای افزایش یا کاهش میل جنسی وجود ندارد.

 

در تابستان میل جنسی بیشتر است

 

نور شدید تابستان برخی ساختارهای دخیل در ترش هورمون‌های جنسی مانند هیپوتالاموس و هیپوفیز را فعال می‌کند و سبب می‌شود میزان انرژی و تمایل جنسی افزایش یابد. مساله دیگر که سبب افزایش میل جنسی در تابستان می‌شود، وجود فرومون‌های ترشحات موجود در عرق است. شاید این ترکیبات به نظر خیلی مهم نرسد و بر میل جنسی تاثیر مستقیم نگذارند ولی تاثیر مستقیمی بر احساسات و جذب مخالف به هم دارند. به همین دلیل است که کسانیکه در مناطق جنوبی و یا گرم ایران زندگی میکنند افرادی پر انرژی و اصطلاحا (هات) تر هسنتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.