آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل زناشویی به دختر و پسرهای جوان

آموزش مسائل جنسی به زن وشوهرها(قسمت اول)

حتی فکر کردن به عمل جنسی می‌تواند احساسات ما را به هیجان آورد؛ عملی که به زوج‌های جوان محدود نمی‌شود و همه‌ی زوج‌ها در هر سنی که باشند می‌توانند از خوشی‌های آن بهره‌مند شوند. ورزش که بخش مهمی از یک زندگی جنسی موفق است، می‌تواند میل جنسی را تقویت کند، بر لذت عمل جنسی بیافزاید و بهره‌مندی ما را از خوشی‌های آن بیشتر کند. بنابراین، برای ورزش منظم وقت بگذارید تا لذت ببرید.

عمل جنسی مطلوب به سلامت ما کمک می کند

هر چند برای عمل جنسی مطلوب تعریف‌های گوناگونی وجود دارد، اما شاید بتوان آن را این گونه تعریف کرد: رفتار صمیمانه‌ای که سلامت و خوشی انسان را بهبود می‌بخشد. لذت بردن از یک رابطه‌ی صمیمانه باعث آزاد شدن مواد شیمیایی خاصی در بدن می‌شود که از ما در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند. پژوهشگران معتقدند عمل جنسی مطلوب درد مفاصل و ماهیچه‌ها را تسکین می‌دهد و باعث افزایش طول عمر می‌شود.
با این همه، ما برای عمل جنسی مطلوب، زمان و انرژی لازم را صرف نمی‌کنیم. بر اساس پژوهش گسترده‌ای که در امریکا انجام شده است، بیش از یک سوم زوج‌های امریکایی به کاهش میل جنسی دچارند. پس از یک روز کاری پر تنش، فراموش کردن جشن اوج سرخوشی انسان، بسیار ساده است! با وجود این، راه‌هایی وجود دارد که صرف نظر از سن یا مشغله‌ی کاری، باعث پایداری و قوت این رابطه‌ی صمیمانه می‌شوند و آن را بخش همیشگی برنامه زندگیمان می‌سازد.,عمل جنسی ,ورزش کیگل,آموزش مسائل جنسی,آموزش روابط زناشویی,آمیزش جنسی,آمیزش,آموزش روابط جنسی زن و شوهر,روابط جنسی زن و شوهر,روابط جنسی زناشویی,روابط جنسی سالم,روابط زناشویی,آموزش مسائل جنسی به زوجین,آموزش مسائل جنسی به زن وشوهرها

انرژی لازم را برای عمل جنسی مطلوب فراهم سازید

فعالیت فیزیکی(ورزش) مطمئن‌ترین راه برای تقویت میل جنسی و افزایش فعالیت جنسی است. ورزش هوازی مانند داروی قوی باعث افزایش هورمون‌ها، فرونشاندن تنش‌ها، کاهش چربی و جوان شدن بدن، تقویت احساس شادابی، پرتوانی و سر زندگی، تقویت اعتماد به نفس و بهبود سلامتی مطلوب می‌شود. ورزش منظم باعث افزایش جریان خون به آلت جنسی نیز می‌شود و از این راه مرد و زن را برای عمل جنسی آماده می‌سازد.
بر پایه‌ی پژوهشی که در کالیفرنیا انجام شد، مردان میانسال کم تحرکی که سه بار در هفته فقط یک ساعت ورزش می‌کردند، از بهبود عملکرد جنسی، افزایش دفعات عمل جنسی و ارگاسم(اوج تحریک جنسی) و احساس رضایت بیشتری خبر دادند. در مطالعه دیگری مشخص شد زنان میانسالی که ورزش می‌کردند، نسبت به همسالان کم تحرک خود به دفعات بیشتری(۷ بار در ماه) عمل جنسی داشتند و از آن لذت بیشتری می‌بردند.
چون عمل جنسی به دیر پایی نیاز دارد، بهبود سلامت قلب و عروق با فعالیت هوازی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری یا شنا کردن(سه بار در هفته دست کم ۳۰ دقیقه) به زوج‌ها کمک می‌کند آن را به دفعات بیشتر و به مدت طولانی‌تری انجام دهند. دراز و نشست یا بنشین و پاشو نیز سودمند است. این جنبش‌ها باعث تقویت ماهیچه‌های شانه‌ها، سینه، شکم و همه‌ی بخش‌هایی می‌شوند که در عمل جنسی به کار گرفته می‌شوند. قوی نگه داشتن این ماهیچه ها باعث تقویت بنیه و قدرت جنسی می‌شود، به عمل جنسی تداوم می‌بخشد و آن را لذت بخش‌تر می کند.

خود را برای عمل جنسی گرم کنید

ماهیچه‌های درگیر در فعالیت جنسی برخلاف ماهیچه‌های بازوها و پاها طی روز به ندرت فعال هستند. با وجود این، زوج‌ها با تقویت این ماهیچه ها می‌توانند از عمل جنسی لذت بیشتری ببرند. ورزش کیگل( Kegel ) ماهیچه‌های مهبل را تقویت می‌کند و از این راه به زن کمک می‌کند فرمان این ماهیچه‌ها را به دست گیرد. در نتیجه، مهبل طی عمل جنسی به دور آلت مردانه حلقه می‌زند و زن آسان‌تر به اوج تحریک جنسی می‌رسد. هم‌چنین، مردان با کمک این ورزش می‌توانند فرمان ماهیچه‌هایی را که برای توقف جریان ادرار استفاده می‌شوند(ماهیچه‌های Pubococcygeal ) به دست گیرند و با منقبض کردن آن‌ها پیش از اوج تحریک جنسی تخلیه منی را به تاخیر اندازند.
ورزش کیگل که دکتر آرنولد کیگل آن را برای تقویت ماهیچه‌های لگن پیشنهاد کرده، چنین است: ماهیچه‌هایی را که برای توقف جریان ادرار استفاده می‌شوند، مانند زمانی که جلوی ادرار را می‌گیرید، منقبض کنید و هر بار دو تا سه ثانیه به حالت منقبض نگه دارید. هر بار که ماهیچه‌ها را منقبض می‌کنید، نفس عمیقی بکشید و آن‌ها را بین هر انقباض به طور کامل از حالت منقبض درآورید.
این ورزش را در هر زمان و در هر جایی می‌توان انجام داد؛ هنگامی که مشغول خوردن صبحانه‌اید، مجله می‌خوانید، تلویزیون نگاه می‌کنید یا به رادیو گوش می‌دهید. با ده تا بیست بار آغاز کنید و کم‌کم آن را به دست کم صد تا دویست بار در روز برسانید. اگر این ورزش را هر روز انجام دهید، پس از یک ماه به نتایج مطلوبی دست پیدا می‌کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.